Renoscripto

Renoscripto is één van de meest geraadpleegde onafhankelijke nieuwsbronnen door architecten, interieurarchitecten, studiebureaus, projectontwikkelaars, opdrachtgevers, aannemers en beleidsmakers.

Kerncijfers

Elke editie van Renoscripto wordt bij de bedrijven intern doorgegeven, waardoor elke uitgave meer dan 28.000 lezers bereikt. Online op renoscripto.be kunnen we volgende KPI's voorleggen:

  • 146.000 pageviews / jaar
  • Oplage 7.450
  • 96.000 bezoeken / jaar
  • 6.150 nieuwsbrief abonnees
  • 30,6% gemiddelde open rate nieuwsbrief
  • 12,7% gemiddelde click rate
  • > 86.000 Linkedin impressies/jaar

Doelgroepen

De lezers van Renoscripto zijn beslissingsnemers:

  • Architecten 
  • Ingenieurs 
  • Interieurarchitecten 
  • Studiebureaus 
  • Aannemers 
  • Installateurs 
  • Bouwadviseurs 
  • Projectontwikkelaars 
  • Opdrachtgevers 
  • Beleidsmakers 
  • Gebouwbeheerders 
  • Beslissingsnemers utiliteitsgebouwen 
  • Fabrikanten & toeleveranciers

Onderwerpen

Alle brede thema's binnen de architectuur sector komen aan bod, zowel in het domein van nieuwbouw, renovatie, restauratie als herbestemming, zodat alle doelgroepen bediend worden. De topics en productcategorieën waar Renoscripto over bericht, omvatten onder andere:

  • Stedenbouw
  • Duurzaamheid
  • Circulair bouwen
  • Interieur & afwerking
  • Watermanagement
  • Technieken en installaties (HVAC, isolatie, brandveiligheid, ...)
  • Technologie & innovatie
  • Infrastructuur
  • Design
  • Ruwbouw
  • Buitenruimtes
Mediakit Renoscripto

Mediakit Renoscripto aanvragen

Wens je meer informatie over de doelgroepen, het bereik of de adverteer mogelijkheden? 

Vul dan jouw gegevens in en ontvang de mediakit van Renoscripto via e-mail.

Kwalitatief & onafhankelijk vaktijdschrift

Bij oola media trekken we resoluut de kaart van kwalitatieve inhoud. Dit zorgt ervoor dat onze lezers onze vaktijdschriften aandachtig lezen en bijgevolg de attentiewaarde zeer hoog ligt.

“Voor ons is Renoscripto hét vakblad bij uitstek. We vinden er een schat aan informatie, vooral via de projectdossiers en technische artikels. Het is het beste medium om onze expertise in de verf te zetten. Wij zijn en blijven trouwe adverteerder en krijgen hiervoor positieve feedback terug van onze klanten en architecten”

— Wim Dombrecht, Rewah

Zelf jouw campagne samenstellen?

Bezorg ons wat informatie omtrent de planning, het budget en de doelstellingen van jouw campagne en ontvang binnen de 2 werkdagen een voorstel op maat. Uiteraard volledig vrijblijvend.