Polycaro

Polycaro bekleedt een absolute toppositie als onafhankelijke nieuwsbron in de sector van natuursteen, keramiek en composiet.

Kerncijfers

Elke editie van Polycaro circuleert intern bij de bedrijven, waardoor elke uitgave meer dan 22.000 lezers bereikt. Online op polycaro.be kunnen we volgende KPI's voorleggen:

  • 280.000 bezoeken / jaar
  • 410.000 pageviews / jaar
  • Oplage 5.500
  • 7.750 nieuwsbrief abonnees
  • 38,6% gemiddelde open rate nieuwsbrief
  • 14,9% gemiddelde click rate
  • Linkedin impressies / jaar: > 300.000

Doelgroepen

De lezers van Polycaro zijn beslissingsnemers:

  • Tegelzetters
  • Natuursteen- & marmerbewerkers 
  • Keukenbouwers
  • Architecten / Designers
  • Tegelspeciaalzaken
  • Bouwmaterialenhandels
  • Machinehandelaren
  • Fabrikanten & toeleveranciers

Onderwerpen

Onze hoofdredacteur en technisch hoofdredacteur zorgt dat alle thema’s aan bod komen, zodat alle doelgroepen bediend worden. In elke editie belichten we alle relevante thema’s voor de sector zoals:

  • Sectornieuws
  • Machines & installaties
  • Vakkennis
  • Inspirerende projecten
  • Bewerking van natuursteen en keramiek
  • Software
  • Plaatsingstechnieken
  • Outdoor toepassingen
  • Opleiding en onderwijs
  • Interviews en achtergrondverhalen
Mediakit Polycaro

Mediakit Polycaro aanvragen

Wil je meer informatie over de doelgroepen, het bereik of de adverteer mogelijkheden? 

Vul dan jouw gegevens in en ontvang de mediakit van Polycaro via e-mail.

Kwalitatief & onafhankelijk vaktijdschrift

Bij oola media trekken we resoluut de kaart van kwalitatieve inhoud. Dit zorgt ervoor dat onze lezers Polycaro heel aandachtig lezen en bijgevolg de attentiewaarde van het platform en het magazine zeer hoog ligt.

“Polycaro is een uniek vakblad dat keramiek precies naar waarde weet te schatten dankzij mooie reportages, Partner Content, foto's en productinfo’s. Ook de kracht van een tijdschrift te zijn is een serieuze troef. Onze markt leest graag een vakblad en ik zie dat ze ook steeds blijven liggen bij klanten”

— Guy Royaux, Tyles

Campagne samenstellen

Geef ons meer informatie omtrent de planning, het budget en de doelstellingen van jouw campagne en ontvang binnen de 2 werkdagen een voorstel op maat. Uiteraard volledig vrijblijvend.